Messer i udlandet hjælper eksporten
Messer i udlandet er særdeles godt for små til mellemstore virksomheder, som ønsker at markere sig i udlandet. Det er en af de mest effektive platforme, når det kommer til at levere informationer og kommunikation p tværs af landegrænser. Ved at deltage i messer i udlandet, vil du specifikt oprette kontakt med internationale kunder, og dermed potentielt udvide din eksportvirksomhed. Når det kommer til at udvide på nye markeder, kommer man ikke uden om fordelene ved internationale messer. Statistikker viser, at en fjerdedel af alle eksportforespørgsler, kommer direkte eller indirekte via deltagelse på messer i udlandet.
Fordele ved messer i udlandet, i et overblik:
- Præsentation af egne produkter i udlandet: Der er ikke andre steder, hvor du kan præsentere dit tilbud og skabe international interesse, så effektivt og direkte, som på en messe.
- Informationer om konkurrenter: På de udenlandske messer kan du på egen hånd finde frem til, hvilke innovationer og nyheder dine internationale konkurrenter arbejder på, og efterfølgende udvikler.
- Opnå spændende kontakter: På udenlandske messer vil du komme direkte i kontakt med potentielle kunder, samt møde mulige partnere på stedet. Det vil ikke kun øge dit salg, men kan også føre til fremtidige forretninger uden for landets grænser.
- Distribution på messer: Direkte salg reducerer behovet for omfattende opkald og reklamer i udlandet.
- Ideer til produktudvikling: Messer er innovationsplatforme. Her får du også impulser til at forbedre din egen produktion.
- Pleje af ens omdømme: Der er ingen andre steder hvor man kommer i bedre kontakt med personer, end på messer. Det gode første indtryk forbliver et varigt minde - også hos internationale kontakter, som du ellers normalt ikke vil have adgang til.
- Nye soft-skills: Foruden de økonomiske fordele, kan du også lære forretningsskikke at kende i forskellige lande, ved at opnå personlig kontakt med forretningsforbindelser i andre lande.
Forberedelse til messe i udlandet
Planlægningen til en messe i udlandet, er naturligvis højere i forhold til en national messe. Man skal være omhyggelig, da både ens tid samt den finansielle aspekt ved deltagelsen, skal kunne betale sig.
Udenlandske messer bliver mere og mere betydningsfulde
Eksportorienterede virksomheder, uanset størrelse, vil drage fordel af at deltage på udenlandske messer. En personlig kontakt til det internationale publikum gør adgangen til markedet nemmere, eller skaffer endda måske også ny salgspotentiale.
Sproglig support
Vores bureau kan naturligvis hjælpe når det kommer til messer og udstillinger, vi samarbejder med mange erfarne, indfødte oversættere.
Foruden oversættere på mere end 100 sprog kan vi også tilbyde vores hjælp med erfarne oversættere inden for andre sprogtjenester, såsom:
- Intern tolk
- Taler til meddelelser (f.eks. produktvideoer, firmapræsentationer, osv.)
- Korrekturlæsning og redigering
- Undertitler til videoer
- Transkription af lyd- og videomateriale
Vi vil med glæde besvare eventuelle spørgsmål du måtte have, du kan også anvende vores Online-formular, eller kontakte os via e-mail.
Tilføj ny kommentar